ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ΚΕΡΚΥΡΑΣ
Συμβουλές – Προτάσεις (Covid-19)
Αρχική σελίδα
Επαγγελματικός Προσανατολισμός
Εκπαιδευτικό / Υποστηρικτικό υλικό
Μαθησιακές Δυσκολίες
Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές
ΔΕΠ-Υ
Άλλες Ειδικές Εκπ/κές Ανάγκες
Θέματα Ψυχολογίας
Λογοθεραπεία
Φυσικοθεραπεία
Γραμμές Υποστήριξης
Βιβλιογραφία
Νομοθεσία
Επικοινωνία
Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΔΑΔ
Κατανοώντας τον μαθητή με το Σύνδρομο Asperger - Οδηγίες για εκπαιδευτικούς
Εκπαίδευση Παιδιών με Διάχυτες Διαταραχές Ανάπτυξης - Αυτισμό
Το μαθησιακό προφίλ του παιδιού
Πώς θα ήθελε ένας Αυτιστικός να είναι ο Ιδανικός Δάσκαλος στο Σχολείο;
Διαφοροποίηση - Εξατομίκευση Διδακτέας Ύλης Δημοτικού Σχολείου (Παρουσίαση)
Αυτισμός και Αυτοτραυματισμός
Οδηγός για την οικογένεια
Συμβουλευτική
σ
τήριξη γονέων
Σύνδρομο Asperger και
Bullying
Αισθητηριακή Ολοκλήρωση και Αυτισμός
Βιβλία για παιδιά με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.